Tuesday, March 2

Ni paling aku tak suka bila org melayu sendiri tak reti hormat org melayu.
Kau patut palit muka dgn najis. Budi bahasa budaya kita. Xpaham bahasa ke?

Kau ingat kau BOS kat situ?
Marah-marah org ikut sedap mulut kau.
Hati hitam.
Kuli je, kalau xada org mcm aku ingat bas tempat kau keje bole berjalan ke?
Hahaha.
Xsedar diri.
Bos kau sikit pun x bising r masa aku mintak tukar tiket naik bas lepas tu.


Aku xnaik bas sebab aku tgu bonda & ayahanda aku.
Apehal? kau ada masalah? Kau xada mak bapak ke?
Kau punya pasal lah nak suruh bas jalan & tinggal aku walaupun baru pukul 10.30.
Setakat 2 minit pun xboleh nak tgu.
2minit. bukan 2JAM.
Boleh pulak kan selalu bas lepas lmbt 10 or 20 minit?

Cukup r sampai situ. Perlu ke nak bakar aku lg kata kau benggang sbb aku tak naik bas walaupun dah berdiri kat sebelah? wtf.
Bila aku tnya boleh naik pukul sebelas,
apa?
kau jerit cakap dgn aku bas penuh?
PERNAH KE PENUH?
aku ada jerit2 kat kau ke??
kentut.
Cukup bagus aku tak tunjuk jari aku kat kau masa ayahanda kau mengamuk cari org yg marah kan aku.


manusia.

1 comment:

Syue Gagashi said...

oi ini post tertunda ehhh hahaha. chill chill.

p/s : ayah macho :D