Sunday, October 24

we ain't born typical.

Semalam aku berborak dgn stranger yg aku cipta sendiri dalan imaginasi. Dia byk bercakap tentang kesialan & kecelakaan. Aku byk bisukan diri.

"Sekarang baru kau tahu kan semua kegilaan tu susah mcm mana."







Jika satu saat kau mengalah, kau akn hilang arah selamanya. Sesat. Jika kau tarik diri kau patut pakai topeng muka selama kau hidup. Kau memalukan jasad & roh kau sendiri. Jangan jadi bodoh utk ikut angin & biar dirikau terbakar. Yg tajam mcm pedang itu la cabaran sebenar, sbb dia boleh bunuh kau pada bilabila masa. Mmg mulut manusia boleh rosak & musnahkan otak kau. Kau perlu percaya dengan diri sendiri utk terus berlari. Aku pilih utk tetap berdiri ats paksi yg sama yg aku pilih tiga tahun lepas. Aku percaya benda lutsinar nama takdir boleh berubah bila kau junjung usaha gigih atas kepala.









"Aku mmg tak boleh tahan lg dgn semua kegilaan, sbb itu kewujudan aku tiada."

pathetic gila.
"You can hold on but I wouldn't waste your time."